CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 11, 2009

~hari pernikahan ku..~ 01 05 09

*upacara akad nikah










*gmbar dlm kete mse nk g masjid



salam..rase nye da terlalu lame xwat entry kt blog.. setelah sekian lame ak x jengok n x menambah entry, arini aku rse teringin nak mengisi kekurangan dlm blog aku ni..





and some more aku nk mengabadikan kenangan mjlis pernikahan aku.. planning nye nk nikah lps asar n Alhamdulillah smuanye bjalan spti yg dirancang kan.. cme mjlis jd lmbat skit sbb de dua pasang pengantin yg akn dinikahkan.. so take turn la.. ptg tu lpas smpai je msjid..da nmpak byk kete.. ingatkan rombongan phk lelaki da smpai.. rupenye sume kete pengantin lg satu.. huhu






bile nk msuk msjid tu, tetibe de lak mslah sbb cameraman aku chinese, so de pihak yg x bg chinese msuk msjid atas sbb bkn org Islam.. tp pd aku, why not die xleh nk msuk msjid.. so aku refer pd mak aku n mkcik2 aku.. dorang pn pelik knapa cameraman aku dilarang msuk msjid hanya utk mbil gmbar? sdangkan klau lah ditakdirkan bile cameraman tu nengok akad nikah tu, ditakdirkan die tergerak hati utk msuk Islam.. alangkah indahnya.. tp aku pn x brape pakar dlm bidang agama, jd xleh la nak melawan bile org da mlarang.. tp rse agak galat sikit sbb xde la gmbar yg exclusive dr cmeraman berbayar..tp nsib bek la de rmai lg cmeraman dr kalangan fmily.. leh la wat syarat..~hehe~




Alhamdulillah...... dgn skali lafaz, kami SAH bergelar suami isteri.. perasaan bercampur aduk.. hepy, sedih,.. semua ada.. dgn lafaz tu, secara langsung mak dan abah dah lepaskan tanggungjawab menjaga aku pada suami aku, naim..


to my dear hubby, ayg harap hubungan kite kekal ke akhir hayat, dah 6thn lbih kite berkawan, terlalu byk dugaan yg kite da tmpuh bsama..smoga Allah merestui hubungan kite dan smoga kite dpt menempuh ape jua dugaan bersama..

ayg ikhlas menyintai abg..











3 comments:

jima kawaii said...

auww jiwangnya...semoga kekal hingga ke syurga:)

along

siti noriza saleh said...

kawaii...akak doakan kebahagiaan akan terus kekal mnjadi hak milik kawaii dan ingtlah, apa jua cter1 rumahtangga yg kawaii dgr selama ini sbgai panduan utk kawaii hadapinyer...kkdg, apa yg kita pkr indah tu, pasti perlu harunginyer ngn tabah...Insya Allah, segalanya akan selamat...

jima kawaii said...

kak ti..
thanks ea doakan kite..rili hargainye..