CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 21, 2009

exam..exam..examm..

arini 21st february 09..i'm off!! g mik exam. lmah tol smangat aku lau bab nk kne mik exam PTD ni..
kli ni kena kt UTM,Skudai..
mmg xprepare lgsung.. ari jumaat g kje smangat bwak bku..knon2 nk mmbace la.. bru 2 3 page bace mata da ngntukkzz..
aku ni agknye mmg da ditakdirkan la lomah skit bab membace ni.. dr dulu..dr mase study lg..
5 mnit bce, stgah jam tdo..pastu bgun bace blik..tdo blik..at last kepala pning..mnum la ape2 pn.. kacip fatimah ke..tongkat ali ke..bOOooolayannn..
nsib bek la da bis study..n nsib bek x kena extend study..haha..
aku 1st time kena kat utm ni.. n 1st time msuk utm sorang2.leh than gak la sesat nk cri tmpat exam.. nsib bek kuar umah awl.. n cam biase la..lau g exam compom dpt kwn bru.. ssah nk jumpe kwn2 lame yg mik same tmpat ngn aku..
soalan2 die leh than la.. bab esei la yg pling poyo..sbb da lme sgt x mgarang. tjuk2 die lak leh than ssh.. 3 choices..1)bioteknologi 2)pnerokaan kaw tnah tinggi 3) ind jualan lgsung..
and utk english essay lak tjuk2 die 1)security cameras 2)global economic 3)healthcare

Alhamdulillah.. dpt gak aku selesaikan exam aku..
tp dpt rsekan ssuatu yg x best..hekhek.. cam x dpat jerkk..

1 comment:

siti noriza saleh said...

biasalah kawai..namanyer pun exam PTD...belum lagi masuk yg kene berlari, berucap alah menteri....tenat je dengarnyer....apa pun, usaha tangga kejayaan...wish u good luck...nak juga dgr tetiba kawaii jadi pegawai atsan kerajaan....aminnnnnnnnn